Translate

Olumlama Cümleleri...

Bu gün bir olumlama cümlesiyle kendinize büyük bir armağan verin

Çevrem tarafından, bilerek ya da bilmeyerek alt ve üst bilincimde oluşturulmuş tüm negatif ve gereksiz kodlamaları, düşünce kalıplarını iptal ediyor, yerlerine bütün olmak bilincini sevgiyle birlikte yerleştiriyorum.
-
Ben sevgide güvende ve dengedeyim.Evren beni destekliyor. İhtiyacım olan her şey bana sevgiyle sunuluyor ve ben sevgiyle, şükür ederek kabul ediyorum.
-
Bilerek ya da bilmeyerek alt ve üst bilincimde oluşturduğum tüm gereksiz ve negatif düşünce kalıplarımı iptal ediyorum. Bunların yerini sevgiyle dolduruyorum.
-
Ben evrenin sonsuz bolluk ve bereketiyle doluyum, sonsuz bolluk ve bereketimi tüm çevreme ve ihtiyacı olanlara kolaylıkla yayıyorum.
-
Ben bu gün sevgiyle doluyum, sevgiyi tüm çevreme ve ihtiyacı olanlara kolaylıkla yayıyorum.
-
İşime kolayca odaklanıyorum ve verimli çalışıyorum.
-
Kendimi her zaman ve her yerde özgürce ifade ediyorum.
-
Ben daima; en doğru kişiye, en uygun anda, en doğru sözcüklerle, davranışlarla ve sevgiyle kendimi ifade edebilmeyi seçiyorum.
-
Bu gün ve her gün sağlığım durmadan daha iyiye gidiyor.
-
Bu gün kendimi sevgiyle ifade etmeyi seçiyorum...
-
Evrenin sonsuz bolluk ve bereketi içindeyim...
-
Ben kendimi tam olduğum gibi seviyor ve kabul ediyorum.
-
Farkında olarak ya da olmayarak kendimde yarattığım tüm engellemeleri iptal ediyorum. Yolumun Tanrısal ışık ve sevgiyle açılmasını talep ediyorum.
-
Zihnim ve bedenim kusursuz bir dengede. Sağlıklı ve uyumluyum.
-
Geçmişi affediyorum ve serbest bırakıyorum.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Biliyor musunuz öyle negatif büyütülüyoruz ki olumlama cümlesi bile aklına gelmiyor insanın aklına google a olumlama cümlesi yazdım siteyi bu şekilde buldum.İyi ki de buldum çok teşekkür ederim..
Sevgiyle kalın evren hakettiğiniz değerlerinizi sizlere versin...

Adsız dedi ki...

annemin tavsiyesi üzerine siteye girdim.cümleleri okudukça kendiimi daha iyi hissetmeye başladım.bir şeye gerçekten inanın,güzel düşününce güzel oluyor.hayattan neyi istersek bize onu veriyor,ondan iyi şeyler isteyin ki size iyi şeyler versin...

Adsız dedi ki...

Ben de tesadüfen nette gezerken karşılaştım bu siteyle. İyi ki de karşılaştım. Olumlama cümlelerini önce bir kağıda yazdım, cüzdanıma koydum. Her sabah tekrarladım. Sonra dua gibi akşamları da tekrarlamaya başladım. Ve inanın hayatımda çok güzel değşiklikler olmaya başladı ve bunu çevremdeki herkes farketti, "çok pozitifsin, ne kadar enerji dolusun, seni görünce içim aılıyor, seninle konuşmak ilaç gibi geliyor" yorumları bu olumlamalara başladığımdan beri her gün arttı. Ve bu olumlu eleştiriler bana doğru yolda olduğumu gösterirken gerçekten enerjim daha da daha da yükseldi. Öncelikle çevremin etkisiyle kendimde oluşturduğum tüm negatif kodlamaları, olumsuz düşünce kalıplarını iptal ettim ve yerlerini sevgile doldurdum, geçmişimi, geçmişimde beni üzen her şeyi ve herkesi affettim ve hayatımda sahip olduğum her şey için şükrettim... Olay bundan sonra kendiliğinde çözüldü ve çözülmeye devam ediyor. Hayatım daha güzel oluyor, istediğim her şeye sahip oluyor ve bunu kendime çekiyorum. Lütfen deneyin. Sevgiyle...

gurukano dedi ki...

Çok güzel bir yazı..teşekkürler

gurukano dedi ki...

Çok güzel bir yazı teşekkürler